Annons

Softonic-recension

Det bästa sättet att organisera sport i Portugal

The Portuguesa De Desportos Association är en portugisisk organisation som övervakar alla portugisiska idrottsklubbar. Det är den fjärde största föreningen i Portugal, med över 150 idrottsklubbar, så det är en bra plats att börja om du vill delta i organiserad idrott.

Vi är den fjärde största föreningen i Portugal. Vi erbjuder samma tjänster som andra liknande organisationer: att främja idrottens kultur och hjälpa dess utövare inom olika områden. Förutom att erbjuda de bästa idrottsevenemangen och faciliteterna ger föreningen en plattform för fansen att uttrycka sina känslor och diskutera ämnen relaterade till sport.

Webbplatsen är optimerad för att visas på din telefonskärm, så att du kan vara uppkopplad till ditt favoritlag och de viktigaste ögonblicken i de matcher du deltar i.

Föreningen har också en mobilapplikation där du kan hitta en lista över alla evenemang och idrottsarenor som den erbjuder. Med det kan du enkelt bestämma om du vill delta i nästa match eller om du kan delta i ett av evenemangen på webbplatsen.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Associação Portuguesa de Desportos

Har du provat Associação Portuguesa de Desportos? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.